Superleuk, je hebt (of krijgt) een pup of nieuwe hond in huis! Je wilt maar wat graag deelnemen aan een hondencursus om je nieuwe huisgenoot de juiste basis bij te brengen zodat je straks een lieve, gehoorzame viervoeter in huis hebt. Maar de dagen of tijden waarop de trainingen worden gegeven komen je niet helemaal lekker uit, of je woont te ver weg en zult elke keer moeten haasten om de training te kunnen halen. Niet ideaal. Dan biedt onze Online Hondenschool uitkomst: je haalt de online cursus gewoon in je eigen huis en bekijkt en oefent het materiaal waar en wanneer het jou en je hond uitkomt.

Wat leer je tijdens de online hondenschool?

Met onze Online Hondentrainingscursussen geef je jouw pup of nieuwe hond zelf training met onze online hulp. In de online lessen leren we je via instructievideo’s en bijbehorend e-book stap voor stap de belangrijkste basisvaardigheden waar jij en je hond samen een leven lang plezier van zullen hebben. Denk aan het wandelen aan de lijn zonder te trekken, de hond leren te reageren op zijn/haar naam en netjes naast te gaan zitten. We leggen uit waarom de oefeningen zo belangrijk zijn om aan te leren en demonstreren via de video hoe je dit het beste kunt doen. Een combinatie van theorie en praktijk. De perfecte cursus dus voor elke beginner: zowel voor pup of jonge hond als eigenaar. Hierbij geven we antwoord op vragen die je misschien hebt, zoals:

• Hoe krijg ik de hond zover dat hij rustig aan de lijn naast me loopt zonder te trekken?
  • Welke commando’s geef ik de hond als basis?
  • Wat is een goede manier om de hond een nieuw commando te leren?
  • Hoe leer ik de hond commando’s en oefeningen uit te voeren?
  • Hoe zorg ik dat ik de aandacht vang van mijn hond?
  • Wanneer beloon ik mijn hond en hoe ga ik om met gedrag dat ik niet wenselijk vind?

Wat krijg je bij de online hondenschool

De Online Cursus is door Doderer Hondenschool zelf ontwikkelt. Afhankelijk van welk pakket je kiest, bestaat elke cursus minimaal uit 5 lessen die we op onze website in een beveiligde en afgeschermde omgeving aanbieden. Hier krijg je exclusief toegang toe. Elke les bestaat uit een video-instructie waarin we uitgebreid de oefening uitleggen en demonstreren. In het bijbehorende e-book lees je per hoofdstuk de belangrijkste punten op je gemak nog eens na. Zo weet je zeker dat je niets mist! Gaat de oefening te snel of heb je even geen tijd? Geen probleem; tijdens de gehele cursus heb je 24/7 toegang tot al het materiaal. Handig, zo kun je alle informatie bekijken en oefenen waar en wanneer het jou uitkomt.

• 7 achtereenvolgende weken nieuw lesmateriaal
  • Stap-voor-stap uitleg van oefeningen in demonstratie-video’s
  • Na elke les een samenvatting over de materie om rustig na te lezen
  • Praktische tips en concrete opdrachten om zelf met je hond aan de slag te gaan
  • Oefenen met je hond wanneer het jou uitkomt!
  • Een beveiligde en afgeschermde omgeving op onze website
  • Tot 1 week na afronding van de cursus nog toegang tot de video’s
  • (Optioneel) Einde-terugkoppeling: aan het einde van de online cursus een live les bij ons op het trainingsveld om al het materiaal te demonstreren.
  • (Optioneel) Elke week een terugkoppeling over het te oefenen materiaal, via mail of WhatsApp. Stuur je oefenvideo (max 1 minuut) in en wij geven tips&tricks op wat we zien!

Tarief en inschrijfmogelijkheden

De cursus is geschikt voor pups en (jonge) honden die nog een introductie in de basisvaardigheden en commando’s nodig hebben.
De Online Cursus bieden we in 3 pakketten aan:

pakket 1: introductievideo, 5 online lessen & afsluitende video

5 online lessen, inclusief videodemonstraties & e-book
Totaalbedrag: € 75

pakket 2: 5 online lessen (+intro/afsluiting) + 1 live les bij ons op het trainingsveld

In de live les krijg je kans om het geoefende materiaal te showen, zodat we de puntjes op de i kunnen zetten en we je van diverse tips kunnen voorzien. Eventueel met andere cursisten die de Online Cursus in dezelfde periode hebben gedaan, leuk om elkaar dan te ontmoeten en bezig te zien.
Totaalbedrag: € 100

pakket 3: 5 online lessen (+ intro/afsluiting) + feedback na elke les

Met dit pakket krijg je de mogelijkheid om na elke les een kort filmpje in te sturen – via mail of WhatsApp – waarop je laat zien hoe jij en je hond de oefening uit de video hebben gedaan. Wij bekijken het filmpje en geven je feedback en tips!
Totaalbedrag: € 115

Geïnteresseerd en aanmelden

Ben je geïnteresseerd en wil je je inschrijven voor de Online Hondentraining? Klik onderaan deze pagina op de knop voor het formulier of stuur een mail naar dodererhondenschool@gmail.com met in ieder geval de volgende gegevens:

• Je volledige naam
  • De naam, leeftijd en (wanneer bekend) ras van de hond
  • Mailadres en telefoonnummer (liefst mobiel) waarop we je kunnen bereiken voor informatie over de cursus.
online-lessen-hondenschool

Het cursusbedrag kan overgemaakt worden naar:
Doderer Hondenschool
Bank: NL74 INGB 0004 7710 88
o.v.v: Online Cursus

Betaling is alleen mogelijk via internetbankieren/iDeal. Zodra het geld op de rekening staat ben je verzekerd van deelname! Je krijgt van ons een bericht ter bevestiging en direct toegang tot de online omgeving en de eerste les!

Ik wil me aanmelden voor Online hondenschool