Submit your review

29 reviews
 by Femke
Fijne begeleiding

Wat een fijne manier om met je hond bezig te zijn! De trainingen zijn elke keer leerzaam en vliegen voorbij. Frances is altijd energiek, enthousiast en duidelijk. Voor of na de les wordt er de tijd genomen om met je mee te denken en je van advies te voorzien. Frances heeft oog voor elke hond, straalt positiviteit uit maar weet ook de leerpunten te benoemen. Wij zijn blij met deze manier van trainen!

by Anouk
Heel prettige hondenschool

Met James de apporteersport gedaan bij Doderer Hondenschool. Veel tips en tricks mogen ontvangen voor mijn toch wat snel afgeleide, enthousiaste Vizsla. Peter was James zijn beste vriend, want als Peter er was betekende dat: dummy’s apporteren! James vond het fantastisch, maar had wat moeite met de afwerking vd oefening. Uiteindelijk met een positieve aanpak het voor mekaar gekregen dat de afwerking veel beter verliep. Ook fijn dat Peter veel weet over jachthonden. We blijven lekker doortrainen met die gekregen tips. Bedankt Peter en Frances!

by Hans en Simone
Positieve en prettige aanpak

Onze pup leert op een speelse en positieve manier naar ons te luisteren. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er nodig of handig is in het contact met de hond en waarom voor deze aanpak is gekozen. Er is ruimte voor vragen en er wordt goed naar elke hond gekeken.

by Serena
Leerzaam

Inmiddels 3 trainingen gevolgd met onze hond. Wij zijn zeer tevreden over de lessen. De kleine groepen en daardoor persoonlijke aandacht is fijn. Ook de mogelijkheid om individuele vragen te stellen wanneer je tegen problemen aanloopt met de opvoeding van je hond waarderen wij zeer.

by Jocelyn

De lessen van Frances zijn superleuk en leerzaam! Ze is lekker scherp, heeft veel humor en legt alles geduldig en duidelijk uit. We krijgen altijd feedback waar we echt wat aan hebben en vertrekken iedere les met goede moed. En da's heel wat, met die kleine eigenwijze Frutsel van ons! Aanrader dus, zowel de groepslessen als de privésessies. Bedankt Doderer, wij blijven voorlopig bij jullie trainen!

Page 1 of 6:

»